اخبار بازی

بازیگر نقش Joanna Dark از هوادارا خواست برای نجات Perfect Dark کمپین راه بنداز

بازیگر شخصیت Joanna Dark یعنی الیکس ویلتون ریگن از طرفدارا خواسته که برای نجات بازی Perfect Dark صدای خودشون رو بلند کنن؛ بعد از اینکه مایکروسافت این بازی رو در هفته گذشته کنسل کرد.

چهارشنبه گذشته، مایکروسافت موج بزرگی از اخراج‌ها رو اعلام کرد و به دنبال اون، پروژه‌هایی مثل ریبوت Perfect Dark، یه بازی MMO جدید از Zenimax و بازی Everwild از استودیوی Rare لغو شدن. تو همین بازه، استودیوی The Initiative که مسئول ساخت Perfect Dark بود هم تعطیل شد.

کمی بعد از این اتفاقات، ریگن تصویری از شخصیت Joanna Dark رو تو شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و درباره‌اش نوشت: “بااستقامت. مصمم. خلاق. دلسوز. قوی”. اون از همکاری با The Initiative به عنوان یه افتخار یاد کرد و گفت: “مامور دارک هیچ‌وقت تسلیم نمی‌شه، شما هم نباید بشین… مثل Joanna، ما دوباره بلند می‌شیم.”

حالا ریگن رسما از طرفدارا خواسته اگه می‌خوان Perfect Dark نجات پیدا کنه، باید صدای اعتراضشون رو به گوش برسونن. اون تو یه پست جدید نوشته: “خیلی‌ها بهم پیام دادن و دارن درباره این موضوع صحبت می‌کنن؛ چه تو تایم‌لاینم، چه تو دایرکت، چه حتی تو گوشیم. پس فقط یه چیز می‌گم:

“امیدوارم دنیا جای خوبی باشه.”

در همین حال، الیاس توفکسس، بازیگر نقش آدام جنسن تو سری Deus Ex، گفته که با لغو Perfect Dark، چند هزار دلار درآمدی که انتظارش رو داشته از دست رفته.

اون تو شبکه‌های اجتماعی گفته که “تعداد روزهای زیادی قرار بود برای بازی Perfect Dark بازی کنم که با لغو پروژه، همه‌ش از بین رفت.”

توفکسس نوشته: “اینکه بازی‌ها کنسل بشن، همیشه یه تهدید دائمیه… الان هر بازی‌ای که به عنوان کارگردان یا بازیگر توش هستم، هر روز صبح که بیدار می‌شم، امیدوارم که کنسل نشده باشه.”

البته اون تو پست‌های بعدی تاکید کرده که بابت روزهایی که واقعا کار کرده پولش رو گرفته. اما توضیح داده وقتی مشغول کار روی یه بازی هستی، “استودیوها شما رو برای یه تعداد روز خاص در ماه ‘رزرو’ می‌کنن (تا بتونی کارهات رو با پروژه‌های دیگه تنظیم کنی).”

اون ادامه داده: “ولی خب نمی‌تونی جلوی خودت رو بگیری که به اون روزهای رزرو شده و درآمدی که از دست رفت فکر نکنی.”

توفکسس اخیرا نقش سم رو هم تو بازی Starfield ایفا کرده بود.

خبر اخراج‌های گسترده‌ی این هفته در مایکروسافت، که به استودیوهایی مثل King، Raven Software و دیگر تیم‌ها هم آسیب زده، اولین بار از ماه گذشته لو رفت. اون زمان بلومبرگ گزارش داده بود که ایکس‌باکس قراره تو اروپا یه بازسازی اساسی انجام بده. گفته شده این چهارمین موج اخراج‌ها تو ۱۸ ماه گذشته بوده.

تو اردیبهشت، ایکس‌باکس سه درصد از کل کارکنانش رو اخراج کرد که بزرگ‌ترین تعدیل نیرو از سال ۲۰۲۳ بود. قبل‌تر هم تو شهریور ۱۴۰۳، ۶۵۰ نفر دیگه رو تعدیل کرده بود و گفته بود هدفش “سازمان‌دهی بهتر برای موفقیت بلندمدت” بوده.

منبع : eurogamer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا