اخبار بازی

The Witcher 4 دیگه بازیکن رو با مأموریت‌های بی‌هدف اذیت نمی‌کنه

بازی The Witcher 4 هنوز راه زیادی تا انتشار داره، ولی تیم CD Projekt Red از حالا می‌خواد به طرفدارا اطمینان بده که درس‌هایی که از نسخه‌های قبلی گرفتن، قراره تو این قسمت جدید کامل به کار گرفته بشه. فیلیپ وبر (Philipp Weber)، کارگردان روایت داستانی بازی که تو The Witcher 3 هم نقش مهمی داشته، اخیرا گفته مأموریت‌های The Witcher 4 همون مسیر نسخه قبلی رو دنبال می‌کنن. یعنی دیگه خبری از مأموریت‌های بی‌هدف نیست که بخوای دنبال فلان آیتم بی‌ارزش بری.

وبر تو گفت‌وگو با سایت GamesRadar گفته: “ما مأموریت‌ بی‌ارزش نداریم.” و بعد هم درباره دلایل این تصمیم توضیح داده.

وبر گفته: “یه مأموریت باید واقعا جذاب باشه. بازیکن باید حس کنه وقتی وقتش رو برای اون مأموریت گذاشته، ارزشش رو داشته. نه اینکه فقط مشغول بوده باشه، بلکه واقعا تو یه داستان غرق شده یا چیزی دیده که ارزششو داشته. این قانون پایه‌ای همچنان ۱۰۰٪ سر جاشه.”

اون همچنین تأکید کرده که یکی از اصول کلیدی CD Projekt Red اینه که بازیکن باید براش مهم باشه که داره چی کار می‌کنه. این فلسفه قراره تو ویچر ۴ هم حفظ بشه. همچنین گفت که درس‌هایی که از ویچر ۳ و سایبرپانک ۲۰۷۷ گرفتن، تو روایت داستانی و مأموریت‌های جانبی ویچر ۴ هم دیده می‌شن.

یه نگاه اولیه از The Witcher 4 تو رویداد State of Unreal در خرداد ۱۴۰۴ به نمایش گذاشته شد. هرچند خیلی چشم‌گیر بود، ولی CDPR بعدش گفت که اون فقط یه دموی تکنیکی با استفاده از موتور Unreal Engine 5 بوده و بخشی از خود بازی نهایی نیست.

نکته دیگه‌ای که توسعه‌دهنده‌ها گفتن اینه که ویچر ۴ با تمرکز روی کنسول‌ها ساخته می‌شه. هنوز تاریخ انتشار رسمی برای The Witcher 4 اعلام نشده، و ممکنه بازی تا نسل بعدی کنسول‌ها آماده نشه.

منبع : gamespot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا