اخبار بازی

Pillars Of Eternity 3 اگه ساخته بشه، مثل Baldur’s Gate 3 به صورت سه‌بعدی خواهد بود.

استودیو Obsidian Entertainment حدود هفت سال پیش بازی Pillars of Eternity 2: Deadfire رو منتشر کرد، ولی تو این مدت هیچ خبر قطعی‌ای درباره دنباله‌ی بازی نیومده. حالا کارگردان بازی، جاش ساویر، می‌گه اگه Pillars of Eternity 3 ساخته بشه، احتمالا یه تاثیر بزرگ از سبک سه‌بعدی Baldur’s Gate 3 خواهد گرفت.

ساویر که کارگردان هر دو نسخه‌ی Pillars of Eternity بوده، تازه گفته که زاویه دید ایزومتریک بازی باید به سبک سه‌بعدی Baldur’s Gate 3 تغییر کنه تا ارائه‌ی کلی بازی بهتر بشه.

اون به Gamepressure گفت: «فکر می‌کنم اگه بخوایم وارد محیط سه‌بعدی بشیم، می‌تونیم یکی از مشکلات بزرگ بازی رو رفع کنیم. چون Pillars of Eternity 2 ایزومتریکه، حس ارتفاع وجود نداره و محیط خیلی پویا نیست. وقتی با بازی‌ای مثل Baldur’s Gate 3 مقایسه‌ش می‌کنی، می‌فهمی این ویژگی چقدر جذابیت داره. دوست دارم یه بازی ببینم که همه مکانیک‌های Deadfire رو داشته باشه به‌علاوه مکانیک‌های بیشتر محیطی، خطرات ارتفاع و زمین‌های پویا. این می‌تونه خیلی جذاب باشه… فکر می‌کنم نسخه سوم باید یه ایزومتریک سه‌بعدی باشه با محیطی شبیه به Baldur’s Gate 3. این جواب می‌ده.»

سال ۲۰۲۰ ساویر گفته بود Pillars of Eternity 3 فقط وقتی ساخته می‌شه که تیم سازنده براش هیجان داشته باشه. Obsidian دنیای بازی رو با Avowed زنده نگه داشته که توی همون جهان Pillars of Eternity جریان داره. اون بازی اوایل امسال منتشر شد.

ساویر سال ۲۰۲۰ اشاره کرده بود که بعد از Pillars of Eternity 2 قراره روی یه پروژه جدید کار کنه که همون Pentiment بود. این بازی ماجراجویی نقش‌آفرینی سال ۲۰۲۲ منتشر شد و تونست جایزه Peabody رو هم ببره.

منبع : gamespot

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا